יום שלישי, 4 בינואר 2011

אם היית חיה, איזה חיה היית?

אם היית חיה, איזו חיה היית??

איפה הייתם רוצים לחיות?

בבית שלנו.
בטבע
בחווה. חבל שחוות נדירות בימינו...
ביער גשם, או בדרום אמריקה. זה המקום שבו נוכל להסתובב ולצוד!
בים

מה אתם אוהבים לשתות?

מים
צוף, או כל משקה אחר מפרחים. מי ורדים, למשל.
לא אכפת לנו
מה שיש בג'ונגל באותו רגע ואפשר לשתות אותו
מים, רצוי של ים.

תנו לנו 2 תכונות שיש בכם, ואתם אוהבים אותן.

אנחנו חברים טובים ומבינים.
אנחנו אוהבים 'לעוף' ועפים הרבה בחלומות שלנו. בעצם, זה אמיתי.
אנחנו גדולים וגבוהים ומתירים לקטנים לשחק איתנו בסוס ומרכבה.
אנחנו צבעוניים ואוהבים ג'ונגלים.
אנחנו ממש טובים בשחייה ומסתדרים טוב עם הים.

איזה שם הייתם רוצים?

בובי
פליי בטר, כאילו דה!
רוני, אולי כי זה מתחרז עם פוני!
בן גלי. הבנתם??
דפי.

מה את רוצים לעשות כרגע?

לשחק. כנראה בכדור
להפליג בחלומות על מעוף, או לשתות מי ורדים צוננים.
נצא לטבע, אבל לטבע האמיתי.
לנסות לצוד משהו ולבשל אותו.
לשחות, מה יכול להיות אחר?

באיזה מקצוע בבית הספר אתם הכי טובים, לסיום?

הכול, אין לנו מקצוע שאנחנו הכי טובים בו.
לא מלמדים אותו בבית הספר, אבל מעוף.
טבע, כלומר מדעים.
צייד. זה התחביב שלנו. למה לא מלמדים את זה??
שחייה. גם את זה לא מלמדים.

2 תגובות:

  1. נסיכת האינטרנט5 בינואר 2011 בשעה 3:15

    איזה כיף - יצא לי שאני פרפרית - אני מאד אוהבת פרפרים.

    השבמחק
  2. איזה כיף! אני פרפר! ואני מהמחלקה הכי גדולה בעולם1

    השבמחק