יום שני, 22 בנובמבר 2010

מה את חושבת על בנים?


את חושבת שבנים הם התגלמות השטן? את מתה להיות בן? את חושבת שהם הדבר הכי טוב בעולם? או אולי פשוט לא אכפת לך מהם? כל התשובות בשאלון שלפניכם!

1)    את חושבת שבנים הם....
א.   המוות בעצמו! צריך לכלוא את כל הבנים על אי בודד ולפוצץ אותם!
ב.   לא ממש אכפת לי מהם, אני עסוקה בענייני. אבל בכל זאת, הם לא מגעילים.
ג.     אני מתה עליהם! הם הדבר הנהדר ביותר שקיים עלי אדמות!
ד.    חברים נהדרים לשחק איתם כדורגל וללכת מכות!

2)    את רואה בן חתיך ברחוב. מה את עושה?
א.   יורקת על המדרכה 3 פעמים, מקללת בשקט ומנסה לכבוש את הרצון העז להקיא.
ב.   שום דבר. אבל אם הוא ממש חתיך, הייתי מעיפה בו 2-3 מבטים וחוזרת לענייני.
ג.     מסתכלת עליו בהערצה, רצה אליו ובדרך מסדרת את הבגדים המהממים שלי, מנסה להמטיר נשיקות ולשכנע אותו להציע לי חברות או נישואין.
ד.    מסכלת עליו חושבת כמה כיף לו שהוא בן.

3)    חברתך הטובה מספרת לך שהיא שמעה שהבן הכי חתיך והמקובל בשכבה מאוהב בך. מה תגידי?
א.   אומרת לה:"איזה באסה! למה ספרת לי? דיכאת אותי לכל השנה!"
ב.   הייתי אומרת:"זה מאוד מחמיא, אבל אני בטוחה שאנחנו מתאימים. וחוץ מזה, אולי זה בכלל לא נכון!"
ג.     לא אומרת שום דבר, ורצה למצוא את הבן הזה.
ד.    אומרת לה:"ממש לא אכפת לי, והוא ילד סתום! וחוץ מזה, אני בן בכלל, את לא רואה?"

4)    בן מציע לך חברות. מה תגידי?
א.אצרח בקולי קולות:"נראה לך, יא אידיוט? איך אתה מעז? את לא יודע עוד שאני שונאת את כל הבנים?"
ב. אומר לו:"אני אחשוב על כך ואודיע לך על התשובה שלי בעוד שבוע."
ג. אומרת בהתרגשות:"ברור!"
ד. אומרת:"אני לא מעוניינת בקשר רומנטי, ואני בכלל בן!
 אולי נשחק יחד כדורגל?"

5)    את שוכחת את הסנדוויץ'' בבית ואחד הבנים נותן לך את שלו. איך תגיבי?
א.   אגעל, אזרוק את הסנדוויץ' לפח לפני שאטעם אפילו, וארוץ לשטוף ידיים.
ב.   אוכל אותו. אני מאוד רעבה וממש לא אכפת לי למי היה שייך הסנדוויץ' לפניי.
ג.     אחליט לשמור אותו למזכרת לנצח נצחים.
ד.    אוכל אותו.

6)    בן ממציא לך כינוי מעליב ואומר אותו לעיני כל הכיתה. איך תגיבי?
א.   נהדר! נראה שהבן שונא אותי והרגש שלי הדדי!
ב.   אהיה מאוד נבוכה, אסמיק ואיעלב.
ג.     זה יהיה סוף העולם. אני ארוץ הביתה בבכי ולא אצא מהבית כל חיי.
ד.    שום דבר, זה רק משחק שלי ושלו.

7)    לו היה לך בן לרשותך, מה היית עושה איתו?
א.   משתמשת בו כפח האשפה שלי, מקללת אותו קללות עסיסיות וזורקת עליו עגבניות וקליפות תפוזים ובננות.
ב.   כידיד, ואולי כשנתבגר שנינו כבעל.
ג.     אתייחס אליו כמו למלך: אשרת אותו, אבל לא אחסוך מימנו לפחות אלפיים נשיקות בכל יום, ובתמורה אומר לו שהוא יהיה החבר שלי ובעלי לעתיד! איזה כיף!
ד.    כשותף שישחק איתי כדורגל .

8)    עלייך לקבל החלטה חשובה על עולם הבנים כולו. איזו החלטה תקבלי?
א.   שעל כל הבנים לפוצץ את עצמם, ואם לא, לשרת את הבנות לנצח נצחים!
ב.   אשאיר אותם כמו שהם, אני לא אחראית על עתידם. אבל אם ממש ארצה, אולי אבחר לי חבר.
ג.     שעל כולם להיות החברים שלי ולאהוב אותי לתמיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ד.    אומר להם שעליהם לשחק איתי כדורגל לתמיד, או ללכת איתי מכות! זה הולך להיות כיף......... 
  
תשובות:

רוב תשובות א':
את שונאת בנים, כל מה שקשור בהם ולעולם לא תגעי במה שבן נגע בו. את פשוט שונאת אותם, ולו רק יכולת היית מוציאה אותם מן העולם. אנו ממליצים לך לשנו את גישתך, כי בסוף בן הוא מה שתנשאי לו!

רוב תשובות ב':
את עסוקה בענייניך ולא ממש אכפת לך מעולם הבנים. זוהי בדיוק הגישה הנכונה, ואנו בטוחים שמתי שתהיי מוכנה, תתחילי להתעניין בהם יותר ויותר, אך חושב להגיד שהשינוי יתחיל אך ורק מתי שתהיי מוכנה!
רוב תשובות ג':
 את פשוט אוהבת להיות מוקפת בבנים חתיכים! את אוהבת בנים וכל מה שקשור בעולמם, ומתפללת שאחד מהם יציע לך חברות או נישואין. לדעתנו, גישתך מעט מוגזמת, ואנו ממליצים לך למתן אותה! היא תביא לך אכזבות רבות בעולם הזוגיות, ותמנע מערכת יחסים טובה בינך ובין בן זוגך, משום שפשוט תסתכלי על בנים אחרים בעוד יש לך בן זוג!

רוב תשובות ד':
את טום בוי. את משתוקקת להיות בן, ואוהבת כל דבר שבן אוהב. עם זאת, אינך מעונינת בקשר רומנטי עם בנים, ואני בהחלט מבינים אותך. את מסתכלת על בנים כידידים, ולא כבני זוג. אולי שתתבגרי מעט, תסתכלי עליהם אחרת!













2 תגובות: