יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

מהם הסלבס האהובים עליכם? והאם אתם מעודכנים?


כמה אתם מעודכנים ואיזה סוג סלבס אתם אוהבים? כל התשובות בשאלון שלפניכם!

1)    איזה סלב אתם הכי אוהבים מהסלבים הבאים:
א.   אנחנו לא אוהבים סלבס, וגם לא יודעים עליהם בכלל.
ב.   אנחנו לא כול כך מכירים אבל אנחנו מחבבים את דמי לובאטו וסלינה גומז.
ג.     טיילור סוויפט. היא שרה יפה ואני רוצה להיות זמר\ת.
ד.    ליידי גאגא. יאללה באלגן!
ה.    עמית פרקש, המפורסמים הישראלים!

2)    באיזה תחום את רוצה להיות מפורסמת?
א.   אני לא רוצה בכלל להיות מפורסם, זה דבר ממש מטומטם ואני לא מבין על מה כל הרעש, רק בני אדם רגילים.
ב.   עדיין לא החלטתי, ואם כן ארצה להיות שחקן\ית.
ג.     ברור! אני רוצה להיות זמר\ת!
ד.    אני רוצה להתפרסם בתור האישה הכי מוזרה.
ה.    אני רוצה להיות מפורסם רק בישראל, אני שונא את כל החדשים האלה מארצות הברית!

3)    האם אתם מבינים בסלבס?
א.   ממש לא ואנחנו לא רוצים להבין.
ב.   מבינים, אבל לא כל כך.
ג.     רק בזמרים, כאילו דה!
ד.    אני מבינה רק בתחום המוזרות וליידי גאגא, אני מעריצה מספר 1 שלה!
ה.    אני מבינה רק בסלבס ישראלים.

4)    האם אתם אוהבים את הכוכבים הצעירים של ערוץ דיסני? (מיילי סיירוס, דמי לובאטו, סלינה גומז, האחים ג'ונאס ועוד..)
א.   לא, אנחנו לא אוהבים שום סלבס.
ב.   את חלקם. למשל, מיילי סיירוס. היי, אתם צופים ב'האנה מונטנה'?
ג.     רק את אלה שכבר הוציאו לפחות 2 אלבומים.(בקיצור, את הזמרים).
ד.    רק את המוזרם. חבל שליידי גאגא אין תוכנית משלה!
ה.    לא.

5)    האם אתם אוהבים להתעדכן ברכילות?
א.   לא. זה לא מעניין אותנו.
ב.   כן, אבל זה לא העיסוק העיקרי שלנו.
ג.     רק בזמרים!
ד.    רק המוזרים!
ה.    רק הישראלים!

6)    ולסיום, האם אתם חושבים שאתם מעודכנים?
א.   לא, ולא משנה לנו.
ב.   דיי, אבל לא ממש.
ג.     רק במה שקשור בזמרים.
ד.    רק במה שקשור במוזרים ובמיוחד ליידי גאגא.
ה.    רק במה שקשור בישראלים. המפורסמים בארצות אחרות לא מעניינים אותנו.


תשובות:

רוב תשובות א':
אתם ממש לא מעודכנים, שונאים סלבס וממש לא אכפת מזה. החברים שלכם בטח דואגים לשתף אתכם, אבל הנושא פשוט לא מדבר אליכם! זה בסדר וזו זכותכם, וזו החלטה שלכם בלבד, למרות שזה שונה מחבריכם.

רוב תשובות ב':
אתם לא ממש מעודכנים, אבל יש לכם מספיק ידע ואתם מכירים את רוב הסלבס. זו החלטתכם, וזה נורמלי. מותר גם לא להתעניין בסלבס, ואני, אן, לא מתעניינות בהם כל כך וזה בסדר.

רוב תשובות ג':
אתם סופר מעודכנים בכל מה שקשור בזמרים, וממש לא אכפת לכם מאיפה הם. החלום הכי גדול שלכם הוא להיות זמרים מצליחים כשתגדלו ולפגוש את הזמרים המצליחים במציאות. כדי לממש את החלום עליכם לבדוק כל הזמן על מפגשי מעריצים על זמרים, ולהתאמן. וגם להאמין בעצמכם.

רוב תשובות ד':
אתם מתעניינים רק בדברים מוזרים ובסלבס מוזרים. אתם המעריצים הכי שרופים של ליידי גאגא ויודעים הכול עליה. החלום הגדול ביותר שלכם הוא לפגשו אותה ואם תאמינו זה יקרה. בהצלחה!

רוב תשובות ה':
אתם שונאים את הסלבס החדשים מארצות הברית, ונשארים נאמנים לסלבס הישראלים, כמו עמית פרקש, יון תומרקין ולי בירן ורואים רק את הסדרות שלהם. אנחנו מאוד שמחים שאתם מגלים כזאת נאמנות לארץ הקודש, אבל תוכלו להיפתח גם לסלבס אחרים. בהצלחה!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה