יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

שני העולמות

רוצים להיות סלב? הסדרה 'האנה מונטנה' אומרת שזה לא כל כך פשוט. כאן תמצאו את הכתבה המלאה על הסדרה! (ויש גם תווית שמוקדשת לסדרה)

העלילה -
העלילה מתמקדת במיילי סטיוארט שהיא גם נסיכת הפופ, האנה מונטנה! זהו סודה של מיילי ורק הקרובים לה ביותר יודעים אותו: אביה זמר הקאנטרי המפורסם (לשעבר) רובי ריי, אחיה הגדול ג'קסון, חברתה הטובה לילי וידידה אוליבר. מיילי נהנית מכל העולמות - המפורסמים והעולם הרגיל. בנוסף, כשלילי ואוליבר מגלים שהיא בעצם האנה, הם מעט מקנאים וכך לילי מציעה שהם יהיו עוזריה של האנה - לולה לופטנגל ומייק סטנדלי השלישי. הסדרה משודרת בערוץ דיסני ובהוט ויאודי.


 הדמויות + השחקנים + פירוט - 
  • מיילי סטיוארט \ האנה מונטנה (מיילי סיירוס) - מיילי נהנית מחייה כהאנה, אך רוצה לחיות חיים רגילים ולכן שמורת את היותה האנה בסוד. מסתירה את זהותה באמצעות פאה בלונדינית. יש לה חברים מפורסמים ורגילים.
  • לילי טרסקוט \ לולה לופטנגל (אמילי אוסמנט) - לילי היא מעריצה של האנה כשהיא לא יודעת שזו בעצם מיילי חברתה הטובה. היא מגלה זאת בדרך לא צפויה ומקנאה במיילי על שהיא מפורסמת עם חברים מפורסמים. היא מפסיקה להעריץ אותה, ומציעה להיות לולה לופטנגל, העוזרת של האנה.
  • רובי ריי סטיוארט (בילי ריי סיירוס) - אביה של מיילי וגם הסוכן שלה כהאנה. התאלמן מאישתו ומגדל את ילדיו לבדו. רובי הוא זמר מפורסם כמו בתו, אך הפסיק את עבודתו כשהיא נולדה וכבר לא מפורסם.
  • ג'קסון סטיוארט (ג'ייסון ארלס) - אחיה של מיילי. הם רבים כל הזמן. ג'קסון עובד אצל ריקו. מעט מגעיל לפעמים (בלשון המעטה).
  • אוליבר אוקן \ מייק סטנדלי השלישי (מיטשל מוסו) - ידיד של מיילי ולילי. הופך להיות חבר של לילי בעונה השלישית. מתאהב בהאנה מונטנה כשהוא לא יודע שזו מיילי. מסתיר את זהותו באמצעות זקן מזויף.
  •  ריקו סוואב (מויזס אריאס) - חבר כיתתה של מיילי. נער עשיר ומרושע. ג'קסון עובד אצלו. מנצל לרעה כמעט כל אחד. חושב שהוא הכי טוב בעולם.

תגובה 1:

  1. למה להעליב את ג'קסון? אני חושב שהוא דווקא בסדר גמור...

    השבמחק