יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

אכלתם אותה!

ארבעה אנשים שמנים שלא יודעים עברית נסעו לטייל בישראל. הם ירדו לרחוב וילד הצביע עליהם וצעק:"ארבעה אנשים שמנים, ארבעה אנשים שמנים!" האנשים המשיכו למסעדה ובמסעדה אימא אחת אמרה:"..... בסכין ובמזלג." האנשים חזרו למלון ולמחרת הם הלכו לסופר. בסופר, בתור לקופה, מישהו אמר:"זוזו, אני ראשון בתור!" האנשים הלכו ללונה פארק, עלו על רכבת הרים וברכבת הרים של אינדיאנה ג'ונס, בנקודה הכי גבוהה, אמר מישהו:"ואו, זה היה החלום שלי להיות כאן!" כשהאנשים השמנים ירדו מהרכבת עצר אותם שוטר. הוא שאל:"דווחו לי על רצח של בחורה. אתם יודעים מי רצח אותה?" האנשים הצביעו על עצמם ואמרו:"ארבעה אנשים שמנים, ארבעה אנשים שמנים!" השוטר אמר:"יפה. איך רחתם אותה?" והם ענו - "בסכין ובמזלג." אמר השוטר:"יצירתי. לכו לכלא." האנשים הלכו לכלא וכשעמדו בתור לתא כולם אמרו:"זוזו, אני ראשון בתור!" וכשהם נכנסו לתא הם אמרו:"ואו, זה היה החלום שלי להיות כאן!" 

חה חה חה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה