יום חמישי, 3 במרץ 2011

נסיעה טובה!

רוצים לצאת לטיול עם המשפחה, אבל לא יודעים לאן?? בדיוק לכך נועדה הרשימה הזו! קבלו את 10 המקומות המומלצים לטיול מפי אן!

1. צרפת: 
למה דווקא צרפת?
צרפת היא ארצם של הקרואסונים, הבגט והמטרו. וכמובן, גם שפת האהבה מדוברת שם. ברגע שתטיילו ברחובות פריז, כל רחוב שונה וחגיגה בפני עצמו. בואו נגיד, צרפת - ספיישל של ריחות וטעמים!

2. ארצות הברית: 
למה דווקא ארצות הברית? 
ארצות הברית, כפי שאתם בוודאי יודעים, היא הארץ של האפשרויות הבלתי מוגבלות! כמובן שזה לא באמת אמיתי, אבל זה די נכון.. יש שם כמעט הכל - קאובויים, חנויות, סלב - מה שלא תרצו. יאללה - טוסו!!

3. לונדון
למה דווקא לונדון?
לונדון היא אמנם רק עיר, אבל אפילו בביקור של חודש לא תספיקו לעשות בה הכל. אתם בטח מכירים בגלל המוזיאונים הרבים שבה, אבל זה לא רק - בלונדון יש חנויות בגדים רבות, הרבה חנויות כלבו, ועוד. תהנו!

4. קנדה
למה דווקא קנדה?
קנדה היא המדינה השנייה בגודלה בעולם, אבל זה לא אומר שכל כולה מכוסה באוכלוסייה - בכלל לא! להיפך! בקנדה יש המון טבע, ולכן יש המון אפשרויות לבילוי משותף, טבעי ומרגיע שם, בין העצים או על אי פורח.
אה, ציינתי שקנדה היא מולדתם של המייפל וגם ג'סטין ביבר??
5. איטליה
למה דווקא איטליה?
באיטליה, כמו בכל מדינות אירופה, יש טבע מדהים. וגם אוכל מדהים - איטליה היא מולדת הפיצה! בכל מסעדה זולה תוכלו למצוא פיצה מצויינת, מה שאין בישראל. מלבד זה, באיטליה יש גם את המגדל העקום - מגדל פיזה. בתאבון!!

6. גרמניה
למה דווקא גרמניה?
גרמניה מדינה יפה מאוד - יש בה יערות, פרחים וגינות שונות. לחובבי טבע - מומלץ!!
7. ישראל
למה דווקא ישראל?
ישראל היא מדינה בהחלט יפה - וגם קדושה, לפי התנ"ך. יש בה הרבה מקומות יפים, וחוץ מזה - אין כמו בבית!!

8. סקנדינביה
למה דווקא סקנדינביה?
סקנדינביה, למעשה, היא אוסף של כמה מדינות - שוודיה, נורבגיה ועוד כמה מדינות הנמצאות בסביבתן. ובנוסף, היא גם מודלתם של הויקינגים - מותאם במיוחד לחובבי הים!

9. שוויץ
למה דווקא שוויץ?
שוויץ יפה כל כך - נופיה הם הרי האלפים, צבאים וחיות נוספות, נדירות. הרבה חיות כגון צבאים, איילות ומרמיטות חיות בשוויץ, משום שיש בה המון טבע. לחובבי טבע במיוחד!
10. ספרד
למה דווקא ספרד?
ספרד היא מולדת הפלמנקו - אותו ריקוד שרוקדים אותו בשמלה ארוכה ושחורה, וגם מולדת קרבות השוורים - אותם קרבות שבהם רוכב השור מנופף במטפחת אדומה. תנו גיוון!


 
 
   

תגובה 1:

  1. וואי! רעיון מצוין אן!
    אני יכולה להעלות את זה לאתר שלי
    ולכתוב שזה מהאי של אן?
    ולמה לא כתבת עלרוסיה? היא המדינה
    הכי גדולה בעולם!

    השבמחק